2017. január 23. 15:35 - Girya For You

Rólam

     Nagy Réka vagyok, első próbálkozásra idegenforgalmi közgazdász. 7 évig dolgoztam a szakmában, miközben rájöttem, hogy ez nem nekem való. Azon gondolkoztam hova tovább...

     Gyerekkorom óta sportoltam, de sokáig nem találtam meg azt a közeget, ahol igazán jól érzem magam. 2013-ban ismerkedtem meg a funkcionális edzés világával a budapesti Thor Gymben, és ekkor kezdődött a nagy szerelem. Agyamba kezdett férkőzni a nagy ötlet, mi lenne, ha a hobbim lenne a szakmám? Akkor belevetettem magam a tanulásba -ami egy életen át fog tartani - és 2015- ben lehetőséget is kaptam csatlakozni a terem edzői gárdájához. Egy álom vált valóra!

     A kettlebell sporttal = girjasporttal 2014-ben találtunk egymásra, melyhez edzőm, Dr. Tanos Bálint segített hozzá. Azóta egyre csak jönnek az eredmények, a kitartás töretlen. Minden fél évben új célokat tűzünk ki, amihez nem kell más, csak elcsípni a girjázáshoz tartozó életérzést.

     Célom, hogy egyre többen megismerjék ezt a bizonyos érzést, és elragadjon mindenkit a FLOW! Olyat hozhatsz ki magadból, amiről eddig álmodni sem mertél: akarat, erő, kitartás!

Eddigi eredmények, amire büszke vagyok:

     2015. IGSF nemzetközi sport mestere cím

     2015. IGSF világbajnoki ezüst érem - 16kg hosszúciklus

     2016. országos rekord dupla hosszúciklus - 16kg 76 ismétlés

Végzettségeim:

     Testnevelési Egyetem - humánkineziológia szak

     Fitness instruktor

     THOR FMT level 1. / level 2. kettlebell indtruktor / level 2. suspension trainer

     FMS 1./2. oktató

     TRX sport medicine instruktor

     Bootcamp oktató

A FLOW legyen veletek! :)

 

g4u.jpg

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://giryaforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr8112128379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása