2017. január 28. 17:43 - Girya For You

Miért válaszd a girjasportot?

Az elmúlt években sokféle sportot kipróbáltam. Amikor már Thor Gymbe jártam funkcionális edzésre, elkezdtem megismerkedni a kettlebellel, és megtanultam az alap gyakorlatokat. Ekkor még hardstyle stílusban dolgoztam. Aztán bekopogtatott az ajtómon GS, és megismerkedtem egy teljesen új mozgásformával.

Amit adott azóta nekem ez a sport:

1. Cél: azon felül, hogy egészségesebb és fittebb akartam lenni, találtam magamnak egy sokkal motiválóbb célt, ami hajt előre edzésről edzésre. Az első az volt, hogy végig tudjak dolgozni 10 percet. Innentől jöhet az egyre több ismétlés begyűjtése. Hihetetlenül pörget! :)

2. Miközben azon dolgozom, hogy a már említett célt elérjem, egyre csak erősödöm, fejlődik az állóképességem, koordinációm, és a megfelelő kiegészítő gyakorlatokkal a flexibilitásom. Mi kell még?

3. Ha valaki azt hiszi, hogy könnyű ledarálni 10 percet, az nagyon is téved. A girjasporthoz olyan mentális fókuszra van szükség, amit nagyon nehéz elérni. Ki kell zárnod a világot, és arra koncentrálni, hogy minden ismétlésed szinte tökéletes legyen. Amikor eljön az a bizonyos hang, hogy „tedd már le, hiszen ez fáj”, azt el kell tudni hesegetni, különben abban a pillanatban vége a set-nek. A technika folyamatos csiszolgatása hozzá segít a sikerhez.

Az alábbi videón látszik, mi a különbség a GS és a hardstyle stílus között.

 

A FLOW legyen veletek!

Címkék: plus
komment
http://giryaforyou.blog.hu/2017/03/28/gs_lokes_es_hosszuciklus

A bejegyzés trackback címe:

https://giryaforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr412163057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása